Pages

Feb 6, 2012

Babe Bez Žaba


U nekoj dalekoj zemlji iza jednog brda koje zovu "Taljige", a niz to brdo ide puteljak koji zovu "Zmijulja", pa kada se prodje jedan mostić i popne se uz drugo brdo gde na vrhu ima jedno drvo koje zovu "Papak", prodje se još nekoliko stotina koraka uzbrdo pa nailazi stena koja je toliko siva da su sigurno tu boju nazvali po njoj, stane se pa se osmotri malo vidik jer je jako lep pogled na udolinu ispod.

Malo dalje se nalazi jedno čudno drvo. Na njega mokre svakakva bića, od običnih životinja do čarobnih i čudesnih, tako da se mahovina na njemu šareni svakakvim bojama i iz njih izrastaju po nekad i po koja bića.

No, to drvo uopšte nije bitno za nas. Pored njega je neki neugledni puteljak niz koji kada se krene stigne se do jedne pećine s leva, ali s desne strane je prolaz, više tunel kroz jedno brdo. Kada se prodje tuda izlazi se na proplanak koji obećava. Sa njega se vidi malo seoce gde je živeo Anton.

On je voleo ponekad da se pobije, ponekad da popije. Ali nikada ne bi prevario čoveka.

Antonova mladja sestra Dorinka je verovala u magiju, i jednog dana je izbajala neku glupost od koje se pretvorila u žabu. Niko do Antona nije verovao da je to ona već da je mlada dama rešila da pobegne u beli svet. Tako da je uzeo žabu i krenuo da traži nekog čarobnjaka da je oslobodi zle čini.

Lutao je on tako, lutao je kud god je stigao i naišao na jednog tipa koji mu je jako čudno izgledao. Zapitao je:

"Dal' ste vi možda čarobnjak?"

"Ne, ja sam advokat.."

"A koji ćete mi vi djavo...? Do vidjenja!" I krene on dalje da traži i naidje na jos čudniju spodobu. Ali, ne usudi se da pita nego nastavi dalje i tada naidje na jednu osobu koja je veoma obećavala da je to zaista neki čarobnjak.

"Oprostite na smetnji..." zaškrguta zubićima Anton, "Da niste vi čarobnjak..?"

A čovek se okrenu, crn, ne kao noć, ali blizu, i reče:

"Ne, ja sam Bob Marley. No znam kako da rešiš svoju sestru zlih čini. Sanjao sam sinoć celu priču!"

"Pa govori kako ubogi čoveče!" Razgali se Anton.

"Potrebno je da otpevamo ti i ja jednu rege pesmu, i sve će biti u redu i tvoja sestra će se vratiti u normalu, pa može posle da se uda za mene."

Tako su oni otpevali pesmu i zaista, Dorinka - Dora, se vratila kao nikad lepša devojka i zaista podje za Boba, i svi su živeli srećno do kraja svojih života.

Kraj

No comments:

Post a Comment